Inkoopvoorwaarden ICT-diensten

Of neem een abonnementVanaf 5 contracten per jaar
Bekijk voorbeeld Download als PDF

Inkoopvoorwaarden zijn voorwaarden die gelden voor leveranciers en opdrachtnemers. De inhoud van deze voorwaarden is afhankelijk van de producten, diensten of werkzaamheden die je als bedrijf inkoopt.

Ook bij de inkoop van ICT-diensten is het raadzaam om inkoopvoorwaarden op te stellen. In deze voorwaarden kun je bepalingen opnemen over bijvoorbeeld aansprakelijkheid, factureren en betalen. Daarnaast kun je in de voorwaarden opnemen hoe de diensten uitgevoerd moeten worden in termen van snelheid, responstijd en verantwoordelijkheden.

Stel nu eenvoudig zelf eenvoudig inkoopvoorwaarden voor ICT-diensten op

Maak nu zelf eenvoudig inkoopvoorwaarden voor ICT-diensten. Druk op de knop aan de rechterkant en start de vragenlijst. Met de antwoorden die jij geeft, wordt het document direct op maat gemaakt. Altijd volgens de laatste wetgeving.