Service Level Agreement (SLA)

Bekijk voorbeeld Download als PDF
Of kies ons voordeelpakket

Eenvoudige versie!

Als je als leverancier diensten levert of als organisatie diensten inhuurt, is het verstandig om afspraken te maken over de eisen waaraan dit moet voldoen. Een contract tussen leverancier en klant over de levering van diensten wordt een ‘Service Level Agreement (SLA)’ of ‘Service Niveau Overeenkomst’ genoemd.

In een SLA wordt de kwaliteit beschreven van de diensten die worden geleverd, inclusief kosten. Hiermee is het voor klanten duidelijk wat ze van jouw dienstverlening mogen verwachten. Dit betekent ook dat de leverancier erop kan worden afgerekend als hij zich niet aan de afgesproken kwaliteit houdt. De overeenkomst kan zowel een contract tussen externe als interne partijen en zelfs interne afdelingen zijn.

Ontwikkel nu zelf eenvoudig een Service Level Agreement

De SLA-generator van Contractenshop.nl heeft betrekking op de levering van software- en ICT-diensten. Je bepaalt zelf welke zaken je op wilt nemen in de Service Level Agreement. Je bepaalt het niveau van de dienstverlening door bijvoorbeeld aan te geven op welke tijden je beschikbaar bent, hoe vaak hoe wijzigingen of updates aanbrengt in software of wanneer de klantenservice bereikbaar is.

Druk op de knop aan de rechterkant en start de vragenlijst. Met de antwoorden die jij geeft, wordt het document direct op maat gemaakt. Altijd volgens de laatste wetgeving.

Deze Service Level Agreement op Contractenshop is een eenvoudige versie. Voor maatwerk verwijzen wij u door naar onze kennispartner Jurato (https://www.jurato.nl) .